darkness1903, kardesim bir seyi anlamadim!! ilk verdigin yamalar pes 2007 icin demissin !! iyi de benim bildigim seri su sekilde pes 6 vardi ondan sonra pes 2008 cikti yani pes 6=pes 2007 .. ben mi yanlis biliyorum!! bir de bu ikinci verdigin pes 6 icin yazdigin pakette ayni tezahuratlar mi var 1. si baya guzelmis!! nerdeyse butun tezahuratlarimiz var!! pes 6 becerebilen oldumu arkadaslar!!!