tevezgdk Arkadaşlar ben pcmi yeniledim eski pcm pes 2008de lowda kasıyodu yarın arkadaştan pesi alcam pcimn özellikleri ni altta veriyom sizce full açarmı: İntel core2duo 2.2 1gb ram(bu hafta içinde 2gb olcak) gigabyte 512mn nvidia geforce 8600 gt(fiyatı 200ytl)
Crysis96 arkadaşlar ben pes8 alacam ama aklımda bir soru kaldı acaba benim bilgisayar kaldırır mı.Aşağıdaki özelliklere bakarak bana yardım edebilirmisiniz.Teşekkürler:) :) Pentium 4 768 mb ram 2.28 ghz windows xp
bulkane tevezgdk, yüksek detayd sorunsuzca oynayabilirsin tabi oyun dosyalarında sorun yoksa. Crysis96, sistemin kaldırmaz gibi.Ekran kartını yazmamışsın.
burak865 sistemim : Microsoft windows XP Home Editon Versiyon 2002 Service Pack 2 Bilgisayar: İntel (R) Pentium (R) 4 CPU 3.00GHz 2.92 GHz , 512 MB RAM
bulkane Başlat/Çalıştır a "dxdiag" yazıp "enter" a basıyorsun.Gelen ekranda üstte "Ekran" sekmesine tıklarsan ekran kartınla ilgili tüm biilgiler karşıan çıkacaktır. Ayrıca mutlaka XP Professional Service Pack 2 li sistem tavsiye ederim.Daha iyi verim alırsın makinandan.
alpachino88 pes 2008 i denedim kendi pc'imde low detayda bile ilk yarıyı sorunsuzca gayet normal oynuyorum 2.yarıya giremiyorum pc biraz daha yüksek olsaydı tamamiyle kaldırırdı p4 3.06 512 mb ram nvidia geforce fx5200 windows xp professional service pack 2