budaklar Evet arkadaşlar 2. geleneksel anketimiz başlamıştır.Pes 2008'de patch olmasaydı pes 2008 oynarmıydınız
Cristiano_7_17 patchizda oynamiyorum, patchlida, bilgisayarda yuklu oynamiyorum!!! PES6 daha guzel--_M e E r t y z_ 'de burdan bi daha tessekur ederim cunku onun patchlariyla PES6 pes2008'den daha iyi oldu !! hehe!!!:)
MaesTRo_1905 Grafik Detayına göre Low da oynamazdım Ama Medium da büyük ihtimalle oynardım eğer high olsa Hiç başından kalkmazdım:D