Şimdi size bu iki oyunun arasındaki farkları açıklayacağım (Pes biraz geride kaldı bu sene bu kötü oldu :()
Fifa 2008 Pes 2008
---------- -------------
=Yenilikler= =Yenilikler=
1-Be a Pro Modu 1-Herhangi bir resimi oyuna face olarak ekleyebilme
2-Zone Play Modu
3-Be a Pro Sezonu
=Gelişmeler= =Gelişmeler=
1-Oyunun zorluk seviyesi arttırıldı. 1-Genel olarak bir gelişme kaydedemedi fakat ne kadar
2-Top fiziği hataları düzeltildi. Fifa'dan önde olduğunu gösterdi
3-Kaleciler 2007 deki kadar saçmalamıyor. 2-Türkiye'den lisanslı 3 takım oyunda bulunmakta.
4-Eklenen yeni ligler. 3-Lisanssız takım sayısının azaltılması. vb vb...
5-Defans takımı olarak oynayabiliyorsunuz
(2007'de de bu tabir vardı fakat nedense her maç
en az 4 gol oluyordu :D)
=Hatalar= =Hatalar=
1-Bazen futbolcular çok hantal kalıor maç yavaşlıyor. 1-Low ve medium ayrıcalığı sadece görselde kalmadı.
2-(Bu hata bana göre bir hatadır :) ) Şut barı aşırı hızlı doluyor. 2-Oyunun veritabanı (yani buglar)çok hatalı
3-Spiker Pes e göre daha heyecanlı anlatıyor fakat arada saçmalıyor. 3-Oyunda aşırı saçma goller olabiliyor.
4-Spiker uyuz ötesi.
5-Lowda oynarken seyirciler ve çim desenleri yok.
6-Bu hataların neden kaynaklandığına dair çok az
bilgi var.
SONUÇ = Bu sene EA'in Konami'den fazla çalıştığı belli.Kazanan Fifa bu sene.Pes oyunculardan bu sene kendini soğuttu.
Ama Pes de Fifa da emin adımlarla kendi yolunda ilerliyor. Neler olacak seneler geçen seneler içinde göreceğiz.
NOT=Ohh Be! Ne Yazdım :D bidaha okumaya halim kalmadı :D Alıntı değildir ben yazdım isteyen alıntı yapabilir tabii ki :D