merhaba arkadaslar. herkese iyi bayramlar. benim sorunum yama hakkında ve ispanyolca oynuyorum su an 2007 yi. bunu ingilizce yada Türkce yapabilcek bi link werebilirmisiniz. fakat oyunu torrent olarak indirdim oyun orjinel o yüzden bazı yamalar yükledim orjinel oldugundan tanımıyor. bu oyunu ingilizce yada türkceye cevirmem gerekiyo hiç bişey anlamıyorum cok acayip yazıları war ispanyolların :D
yardımlarınızı bekliyorum Tesekkürler.