ozankaraman arkadaş ben sonunda yükledim ama EPL we bazı takımların isimleri yok ambleri war napcaz yardım :confused:
ozankaraman yaw oyundaki amblerin %90'ı yok oldu ama mesala "göteborg, hammary" gibi takımlar hala amblem bu arada EPL olmuş özür dilerim ha buarada sayı gönderebilcek biri varmı
baro94 dogan_1977 senin dediğin sorunu cozmek için pes 2008 dosyasından settings i ac orda 4.3 bide 16.9 yazıyo ya işte 4.3 ü sec düzeliyo bendede oyleydi düzeldi ok
baro94 bendede tsl ye uymuyo ama ben unnamed_8092 dosyasını yüklemedim lig tv de takım amblemleri cıkıyor daha güzel oluyor bence ole yapım ama orjinal unnamed_8092 dosyası varsa!!
merakli12 kardeş eline sağlık!!! indirecem bunu tamda böyle birşey arıyordum tslye renk katıcak sağol..
Tahsin13 kardeş tsl ye renk katıyo ama uyumlu değil yaw o kadar yama yapıyosunuz şunu da uyarlayın tsl ye
Taciturn Orjinal Mesajı Yazan: baro94 bendede tsl ye uymuyo ama ben unnamed_8092 dosyasını yüklemedim lig tv de takım amblemleri cıkıyor daha güzel oluyor bence ole yapım ama orjinal unnamed_8092 dosyası varsa!! O DOSYA VAR MI YOK MU NEREYE BAKCAZ
ozankaraman arkadaşlar yama da score boardda iki haneli rakamlara geçince skor kayıyo mesela 10-0 olmuyo 1 biyerde 0 biyerde oluyo yardım
RAX arkadaş ben yapıyorum ama isim yazan yer lig tv logosu filan siyah oluyor ne yapabiliriz her şeyi denedim.