Neo http://www.youtube.com/v/o-RfvJbtsZs>http://www.youtube.com/v/o-RfvJbtsZs type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Biraz eskiye dönelim. Ne günlerdi ama :)
Bart Simpson ne günlerdi be:D o günlerde maca bakmak icin okula gitmedim:D hasan sas güzel golleri varmis:) hakan sükür eskisi gibi olsa...:D insallah bugünleri yine göreriz
ŞANLI_ 1 kaç golde gene yüylerim ürperdi ya inşallah bu başarıyı euro 08de yaşıcaz. Hakan şükür o zamandan beri allaha emanet valla :D
Hauta1n İlhan Mansız'ın Senegal'a attığı altın golde,onu tutmaya çalışan Senegal'li Diatta:D.O zamandan belliydi ne olacağı ama takip etmemişler belli ki:P
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo 1 kaç golde gene yüylerim ürperdi ya inşallah bu başarıyı euro 08de yaşıcaz. Hakan şükür o zamandan beri allaha emanet valla :D Allahına Kurban.. http://www.youtube.com/v/1TzJjXcDJeo>http://www.youtube.com/v/1TzJjXcDJeo type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
ŞANLI_ Bu videoya ne lüzum vardı ki ? O turnava ve o turnuva sonrası ne kadar zor günler geçerdiğini sen bile o kadar çok iyi biliyorsunki.. bana geçmiş yaşamının inanılmaz görüntülerini göstermek zorun değilsin bunu dünya biliyor çünkü. ordaki lafım tabikide o turnuvada ki futbolunaydı. ilhan yedek ve onun oynamasının ne kadar yanlış oldugunu japonya - senegal maçlarında o kadar net görüyorduk ki.. haa gene rrekorunu kırdı tabi atttıgı ilk ve son golüyle orası ayrı.