Şöyle diyeyim;
Nasıl game accelerator vs oyun hızlandırıcı vs programlar var onun gibi düşün.
Onda da çok seçenek var hangileri grafikte performansı artırır hangisi bozar dikkatli kullanmak lazım.
Gerekli yerleri işaretleyip oyunun .exe sini seçiyorsun.
Onu kaydediyor.O şekilde bir kısayol oluşturuyor.
Sen oyunu kendi dosyasından değil de 3d analyzer de kaydettiğin dosyayla açıyorsun.
İşe yaramayan çözümlerden biri.