ogzhn9 beyler bu yamayı yüklemeden önce hiç bir sorunum yoktu fakat bu yamayı kurduktn sora oyuna girdiimde menüye bastıımdaki sesler oyun içinde hakem düdüğü ve top sesi gelmemeye başladı lütfen yardımmmmm:S:S:S:S
dogan_1977 kardeş vista kullanıyorsan ses problemi var.ses sistemlerinden sterıo seçmelisin.yani 2+1 hoporlör kullanıyorsan 5+1 seçme.