ya sizde pesin ilk ana menü hali var mı?
**Nsl yanı acıklarmısn **
demek istiyor ki oyunun normal ana menüsü olan dosyalar lazımmış ona
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: