yerlee88 beyler arkadaşın bilgisayarında pes 2008 açılıo ama girerken siyah ekran çıkıo neden acaba???
crow arkadaşına sor bakalım bi oyunu riplimiymiş . bu problemin niye olduğu hakkında bir bilgi yok . oyunu açmıyor diyede sistemi yükseltmeye kalkmayın sistemi yüksek olanların içindede bu problemi yaşayanlar var haberiniz olsun