Darkness_Rebel Lowda oynadığınız için seyirciler görünmez.Medium veya high da oynayabilseydiniz seyirciler de görünürdü.
barca.emre bende lowda oynadığım için gözükmüor ama medium ve high da istemediğinz kadar güsel gözükür !!!