Gs_mehmet_Gs selam arkadaslar nerdeyse 2ay olacak pes 2008 cikali ama dahada stad yamasi cikmadi nezeman cikcak haberi olan varmi??????????????????????????
becke arkadaşa katılıyorum ayrıca pes6 ilk çıktığında yamalar havada uçuyodu bu sene sanki o heyecan ve istek yok gibi artık o millet öss ye mi hazırlanıyo bilmiyorum