arkadaşlar herkese merhaba ben sırf pes 2008 için kontorland in hem pc hemde ps2 için olan joypad inden aldım ancak ne yaptıysam çalışmadı. daha sonra bir kere çalıştı sonra bir daha çalışmadı. bazen usb den çıkarıp takınca bir görüo test falan yapıorum sonra yine gidiyor ne yapmam gerekir?