pence_emir Oyun içi resimler bayağı güzel olmuş :) Ben ilk resmi görünce kötü olmuş dedim kusura bakma :) Eline sağlık Bu arada PES2008'DE 3.forma seçme veya şort değiştirme özelliği yok mu?
ScRyedd Tekkürler arkadaşım güzel oynamışsın :) hoş olmuş ellerine sağlık.. Orjinal Mesajı Yazan: pence_emir Oyun içi resimler bayağı güzel olmuş :) Ben ilk resmi görünce kötü olmuş dedim kusura bakma :) Eline sağlık Bu arada PES2008'DE 3.forma seçme veya şort değiştirme özelliği yok mu? Fazla araştırmadım ama %99 Yok :)
MacGyver formanın beyazını yaptım nasil bin dosyası haline getirip oyuna eklicez? bu arada ben siyah formanın degil , cubuklu formanın yerine istiyorum bunu sanirim yanlis anlasilma olmus
Emre. **Bjk nin formalarının olduğu yerden istemediğini open yapıp bu formayı seçiceksin sonradan beyaz forma ortada gözükecek sürükleyerek istmediğin formanın üstünde bırak sürükleyip;) **
Ysf akbLL abi sizden macaristanın gk ve home away formalarını yapmanızı isteyebilirmiyim çok acil lütfen şimdiden teşekkürler ...