Yazdıklarına göre baktığımda 3.79GB lık boyut normaldir.
Sen piyasadaki korsan versiyonunu almışsın.O yüzden öyledir.
Bunda normaldeki bazı dosyaları çıkarıp öyle DVD ye sığdırıyorlar.
Orjinaldeki boyutu daha fazladır.
Forumda yazılanlardan okuduğum kadarıyla orjinal oyunun dosyalarından ingilizce dil ve ses dosyaları dışındaki diğer dil dosyaları çıkarıp o şekilde DVD ye basıp satıyorlar.
Kasma konusunda da yapabileceğimiz birşey yok gibi.
Ekran kartından kaynaklı bir durum.
Oyun iyi bir sistem istiyor.Özellikle ekran kartı...
Oyunu en iyi şekilde oynamak için yüksek detayda olması gerek.Çünkü detay seviyesi,oynanışa etki ediyor.
Bunun için de iyi bir ekran kartı alman gerek.