site sabah hacklenmis ama daha sonra duzelttmısler aslında olay soyle:
Hacklenme değil; Bir DNS tabanlı saldırı gibi gözüküyor, zira opendns'te saldıranın sitesine giderken TTNet dns'lerinde sorun yoktu. Yani Microsoft'un sunucularına filan penetre edilmiş güvenlik duvarları aşılmış değil. Sadece DNS kayıtları değiştirilmiş. Fakat whois bilgisinde de dns kaydı garip bir domain gözüküyordu.
Aynı eleman dtp sitesine de geçenlerde saldıran eleman. Belki o yüzden kendisine büyük abimiz internetin en kıdemli polisi TK bir kıyak geçer ve yeni yasayla kendisini koğuşturmaz. Kim bilir..Komiktir bir sitede icraatını paylaşmış ve "bayramı bekledim ki tatil diye bir iki gün sürsün" yazmış. Halbuki sunucu ABD'de
kaynak
