tlgclk ggs ile lisanslı takımların formaları değişebiliyor..ama lisanssız takımların formaları ggs de yeni yüklediğim hali ile gözükmesine karşılık oyunda eski lisanssız haliyle oynanıyor..yardımmmmmmm