rosicky1905 olmadı be abi denedim ama hersey aynı hollanda liginde formalar var türkiye liginin ama kadrolar yok for other c de kadrolar aynı formalar yok sadece logolar var
SempatikSero ya abicim dalga gecmieyin inanin cok sinirliyim oyunu yapdim yamayi kurdum diyenler bile kurmamamislardir da iste maksat laf olsun....yaptiysaniz bi anlatin kurulumuda bizde zevk alalim...yaklasik 3 saattir basindayim ama yaa...
rosicky1905 Orjinal Mesajı Yazan: yellow cat ya bu ne yha bnde super lide hollanda takımları var bundesligada egne saçma saçma team a b falan bi düzün şekilde nerde hata yaptığımı söyliycek biri yok mu Aynı Sorun bendede var maalesef
yellow cat Orjinal Mesajı Yazan: bjk___1903 Niye Takım İsimlerİ ve kadrolar değişik Optine Fileden mi acaBA işte bnmkide bnn aynısı
Roobydal option file update çekildi. Ayrıca o hatalar option file yüklenmemesinden dolayı olur. Option file yüklediğinizde bu sorunlarla karşılaşmazsınız
SempatikSero ya abiler option filede yükledim yeniden bi sey olmadi yine ayni takim logolari tamam kadro yok ligin ismi ayri cok iyi oldu denilen sey cok berbat olmus yada anlatmiyolar bence yalan atmanin manasi yok yapdik diynelerede inanmiyorum...madem paylasiyosun kurulumu daha net ve acik anlatsaniza kardesim...ama söz veriyorum arkadaslar yeni bir yamayla basladim yaklasik 1 ay sürecek ölctüm bictim 261 mb lik bi yam dir bu ilerleyen günlerde daha net seyler anlaticam...ama ozamana kadar bu simdiki yamayi bi kurulumu anlatin
fenerbahce_sk ya abiler siz isimleri yanlış düzenlediniz die adamlara kızmayın yapmanız gereken edıt 1 oyun load lamak bu kadar ayrıca oyuna türkçe sipikwer kattınmı of sankitam turkcell süper lig gibi
bjk___1903 Arkadaşlar Opine file yükleyipte Kadroların İsmi değişikk Olanlar. Edit bölümününde LOad yapsın.Kadrolar DÜZELİYOr. eline sağlık serdar abi.güzel olmus yama
Tahsin13 arkadaşlar yamayı yükledim ancak ilk yarı ve maç bitince ayne şöyle oluyo bi yardım lütfen!!!!