C.R7 Arkadaşlar bende gördüğüm zaman çok sasırdım ben bu futbolcuyu fbden 10 milyon $ya readinge sattım tam hatırlamıyorum ama ilk reading takmı ile sözleşme imzaladıgında 5 mn $ alıyordu şimdi ise $ 7,000,000. inanılacak gibi değil ... SS:
C.R7 Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami ama haftadaa değil yılda Arkadaşım bende zaten yılda diyorum zaten dünyanın en fazla para kazanan futbolcusu David Beckham ayda 4,5 milyon $ kazanıyor kezman nasıl haftada 7 milyon $ kazansın ben burada kezman gibi bir futbolcunun yılda 7 milyon dolar kazanmasına sasırıyorum...
erhanerhanerhan **bunda abartılcak bısey yokkı onu haftaya boldugun zaman cok yuksek bır fıyat cıkmıyor**