Arkadaşlar bildiğimiz gibi yarın TSL Pro Patch çıkacak.Bunun için master lig yapıcamda transfer frequency ayarında hangisini yaparsam daha kolay oyuncu alabilirim? Easy yaptığımda zor zor alıyodum şaşırdım high mı yapmam gerek?
Veya Master League ayarınımı düşürmem gerek ?
şimdiden teşekkürler...