
Trabzonspor Asbaşkanı Haşim Sayitoğlu, Cumartesi günü Fenerbahçe ile oynayacakları maçı kazanarak bordo mavili camiaya güzel bir bayram hediyesi vermek istediklerini söyledi.
Asbaşkan Haşim Sayitoğlu, Fenerbahçe'yi asla gözlerinde büyütmediklerini belirterek, "Diğer 16 takımın karşısına nasıl galibiyet için çıkıyorsak, bu maça da aynı parola ile çıkacağız. Fenerbahçe'nin Avrupa'da elde ettiği başarılar ve ligde bulunduğu konum bizi hiç ilgilendirmez. Biz futbol olarak bazı haftalarda istediğimizi sahaya yansıtamasakta kaliteli bir kadroya sahibiz. Bu maçtan üç puan ve güzel bir galibiyetle ayrılarak, bayramın üçüncü günü camiaya güzel bir galibiyet hediye etmek istiyoruz. Bunu da başaracak güç bizde var. Çok ekstra bir çaba harcamamız gerekmiyor. Biz bugüne kadar hiçbir takımdan korkmadık, korkmayız da. Bu maçta İstanbul'daki taraftarlarımızdan takımımızın yanında olmalarını istiyoruz" diye konuştu.