muratc48 Arkadaşlar ben fifa 2007 hiç daha doğru düzgün röveşata çekemedim hep yatay çekiyo tam sırt üstü çekemiyorum.sizde oldumu hiç yada oyunda tam sırt üstü röveşata çekilmiyor yada ben yapamıyorum lütfen yardım
seloselo1993 ARKADAŞLAR BEN RONNEY LE ÇEKTİM AMA EN KOLAY SEWİYEDE ronney boştu penaltı yerinde we şuta bastığımda öyle bir rovaşata çektiki ama gol olmadı.tam yatmıştı:D
___DeMiRBeY___ antremanlarda denedim kezmanla deneyin ama hep yarım vole rovaşata vole karışımı vuruyo
muratc48 Arkadaşlar şöyle ümit karan gibi sırt üstü röveşata çekilmiyor hiç , hep yatay çekiliyo , sırt üstü çekebilen varsa taktiği ve tuşları yazsın.:rolleyes:
tayanc_08 ümit karan la ortadan değil çoğu kez taçlardarövaşata çekersin ve çoğu zaman gol olur (o da kalecini hatasından)
kaan34 ben bir kere çek tim tam penaltı noktasında rooney vardı bana ortasahada fol yapıldı a bastım ama tam deil yarım rooneyle birkaçkere d ye üstüste bastım rooney vurdu ama kaleci son anda kurtardı ama sonra hiç denemedim valla
muratc48 Beyler sonunda çözdüm olayı orta açıpta hiç röveşatayla gol atılmıyor hep yatay çekiyor ama taçtan uzun kullanıp cekiyor caprazdan tabi top nere gidiyo