Merhaba arkadaşlar.İki sorum var.
Birincisi,master league'e en üstün bir alt seviyesinde başladım,şimdi en üst seviyede devam etmek istiyorum ama sanırım olmuyor,bunun bir çaresi yok mu,pes 6 da böyleydi.
İkincisi,20 tane kayıtlı gol var daha fazla yeni kayıt yapmıyor üstüne kaydediyor bu neden olabilir ?
Teşekkür ederim.