board room dan isteyeceksin de ben peshayat a buradan karşılık weriyorum gerçi bu olabilir ama bende olmadı , werder le ilk sezonumda şampiyon olmuştum , bayern son haftalarda saçma sapan takımlarla berabere kalıp ya da yenilince puan farkını 7ye çıkarmıştım hatta , sonra 2.sezona fırtına gibi girmiştim 18 maçta 16 galibiyet 2 beraberlik(2si de bayernle) neyse , transfer param wardı 28milyon ytl ama bana sağ kanat için 35lazımdı para istedim wermediler , bari stadyumun kapasitesi yükseltilsin de ordan kazanıyım dedim gene wermediler , ültimatomu kullandım kowdular beni ama sonra son kayıtlı oyundan yeniden başlamak zorunda kaldım:D:D