.Hakan. Bu yama Milli Takımın önünden bayrak şeridi geçen nostaljik formasını özleyenler için yaptım. İnşallah beğenirsiniz Şimdilik beyaz forma yani deplasman forması var fakat kırmızısınıda en yakın zamanda yapacağım İndir
No_FeaR_GS çok sağol galatasarayın da 2000 deki sarı kırmızı ve yakaları siyah olan formasını yapabilirmisin
BLACK EAGLE5 KESİNLİKLE DÜNYA KUPASI FORMASINI YAPARSAN SÜPER OLUR VALLA AYRICA İLK ÇALIŞMAN İSE GÜZEL OLMUŞ
Kernel_Panic KitRaptor'dan oyunun içine ekliceksin daha ne türlü açıklanabilirki?? , bu forma şimdikilere göre çok daha iyi! ayrıca yeni milli takım formasına karşıyım turkuaz forma TÜRK Milletini niteleğen albayrağımızla uzaktan yakından bir ilgisi yoktur!