bak sen şimdi gir oyuna orda menajermi manager mi ne yazıyor yukarda tıkla hangi takımsan örneğin chelsea sen ordan chelsea ya tıkla sonra takımın oyuncuları gelicek ekrana ordan kime konuşmak istiyorsan ya sol tıkla yada sağ tıkla sol tıklarsan altta offer contract falan var onun az altında player interection var orda oyuncu etkileşimi diyor sağ tıklarsanda aynı şekilde olur ama bunda masa üstü sağ tıklamış gibi bir kutu açılır ordan tıklayıp yaparsın aynı şekilde bir menajere yorum yapmak istiyorsan hangi takımdaysa o takımı aradan bul ordan tıkla sol altta manager interectionmu menajer etkileşimimi ney var işte ordan olumlu/olumsuz-mizahsal yorumlar gibi bölüm var ordan yapabilirsin iyi oyunlar...