Venom Orjinal Mesajı Yazan: Endurance Yoldayım maç olduğu sırada, yoksa giderdim. İçimden bir his puan kaybedeceğimizi söylüyor ama yanılırım umarım. Keşke yanılsaydım...
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Kalli grip olmuş 4 saatlik uçak yolculugu geçirmesini biliyor. türkiyede barınacagı yeri yok galiba almanyalara gitmesine ne gerek var hiç anlamıyorum. yılbaşına önceden hazırlık sanırsam.. Kalli hakkında düşüncelerimin hiç değişmemesi beni sevindiriyor açıkcası. gs'liler umarım arkalarında değillerdir. gerçi Gürhan Abi tapıyor ama o da elbet anlıcak Kalli'nin sanıldıgı kadar iyi bi teknik adam olmadıgını. :) Hala arkasındayım.Tapacak kadar değil.Belirli hataları oldu ama siz ilk kalli dönemini yaşamadığınız için çünkü o zaman portakalda vitamindiniz.Nasıl gençlerden bir takım oluşturduğunu görürdünüz..
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Kalli grip olmuş 4 saatlik uçak yolculugu geçirmesini biliyor. türkiyede barınacagı yeri yok galiba almanyalara gitmesine ne gerek var hiç anlamıyorum. yılbaşına önceden hazırlık sanırsam.. Kalli hakkında düşüncelerimin hiç değişmemesi beni sevindiriyor açıkcası. gs'liler umarım arkalarında değillerdir. gerçi Gürhan Abi tapıyor ama o da elbet anlıcak Kalli'nin sanıldıgı kadar iyi bi teknik adam olmadıgını. :) Hala arkasındayım.Tapacak kadar değil.Belirli hataları oldu ama siz ilk kalli dönemini yaşamadığınız için çünkü o zaman portakalda vitamindiniz.Nasıl gençlerden bir takım oluşturduğunu görürdünüz.. Düşün işte ben bile o kalli dönemini göremiyorum o kadar eskiydi herşey. eskiden güzel olan herşey şimdiki zamandada başarılı olsaydı 2.fatih terim döneminizde gene uefa - super cup alırdınız en azından yaklaşırdınız.
03Gs1905 Fatih terimin eline bu kadroya yakın bir kadro verilseydi evet efendim tekrardan alırdık Uefa ve Super Cup'u
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Fatih terimin eline bu kadroya yakın bir kadro verilseydi evet efendim tekrardan alırdık Uefa ve Super Cup'u Bana göre Azımsancak kadar kötü bir kadrosu yoktu o zmanda gsnin. hem o zaman yaptıgnız tüm transferler servet niteliğindeydi, maaşları ödeyemicek seviyeleri gelmenize sebep olan transflerin çoğu o zaman yapıldı. ama tabi şu an lincoln ve lind. oynasa herşey farklı olabilirdi bana göre sıfır verim aldı gs onlardan. neyse konu nerden nerye geldi gürhan abi kapa şu topic'i :)
03Gs1905 Ülkesinde ve Copenhagen takımında yıllarca üst düzey futbol oynayıp Mr bile çektirmemiş Linderoth ameliyat olacak dereceye gelicek şekilde sakatlanıyor. Lincoln'ün konusuna bakarsan ona da nasıl girdikleri ortada zaten..
N20 Medyamız ve taraftar spekülasyona o kadar çok alışmış kı artık söylenecek laf yok. Forvet arkası oyuncuların hespinin aldığı darbeler ve onlara yapılan fauller ortadadır. Buna bakarsak Lincoln'un bu kadar sakatlanmasından daha doğal bir şey yok. Örnek verebilirim, benzeri çok yani bu olayın.