lıverpool basındaydım tatile cıkmıstım tatilden gelince kotu bir suprizle karsılastım


birde bunlar yetmezmiş gibi sahada olmayan oyuncum kendi kalesine gol atmıs :D adını cozemedeim ama cozsem ceza vercektim sen nsl olmadın macta kendi kalene gol atarsın diye :D

buda kendi kalem attıgm gol daha dogrusu öle yazan gol cunku benim oyuncu yokki sahada :D

allahtan grup macıydı gruptan 2. cıkabildim ama bu durumuda sevinebildim cunku fenerbahce 1. olarak grubtan cıktı :D
ilginc bir oyun bu fm :D