Sorarım size, hangi maç yanlış penaltı yüzünden tekrarlanır ? Gerçekçilik adına gayet de güzel bir uygulama, eğer haklıysan FA sesini çıkarmıyor, haksızsan uyarı ve ceza veriyor, gerçekte de böyle değil mi, her maç sonrası hakemler eleştirilmiyor mu?