bugrai arkadaşalar fifa 2008 dvd sini takıyorum şu hatayı veriyor: D/:geçerli bir win32 uygulaması değil diyor lütfen bana yardımcı olun
ozg23456 kardes o hatayı veriyorsa bilki bilgisayarında eksik dosya var dA O yüzden veriyordur bilgisayara format atmalısın
meksuz arkadaşalar fifa 2008 dvdsini duzgun sekilde yukluyorum oyuna da baslıyorum. ama oyun okadar hizli ki topu goremıyorum desen yeridir. lutfen yardım edın ıcım yanıyor evımde rahat rahat oynayamıyorum.bilgisayar: intel pentium 1.6oghz, 1gb ram notebook cift cekırdek
senozgurol fifa 2008 yenı dvd sını aldım ancak yuklerken sorun cıkıyorr setupu ac dıyınce E:/FİFA 2008/data//7z.exe hatası verıyo BIDE SU VAR;; oyun eğer çalışmazsa Reg_SExy_TOOL a çift tıklayın ve çıkan pencereye evet deyin bu kadar oyunu kurulum yapmanıza gerek yoktur hdd nize kopyalayın yeteR DİYE BIR YAZI VAR HARDISKE KOPYALAMA NEDİR YA FAZLA BILGIM YOKK O YUZDENNN BAKARSANIZZ:)