Tahsin13 arkadaşlar pc de joystick veya klavyeyle iki kişinin aynı anda oynayabildiği araba yarışı arıyorum bende nfs iki var ama ateri oyunu gibi bildiğiniz bi oyun varsa yardımlarınızı bekliyorum!!!!!!!!şimdiden tşkler