Uğur: "Sevilla'yı eleyeceğiz"
Fenerbahçeli futbolcular Uğur Boral ve Selçuk Şahin, Avrupa Şampiyonlar Ligi 2. turunda İspanya'nın Sevilla takımı ile eşleşmelerini değerlendirdi.
"Sevilla ile eşleştiğimiz için mutluyum" diyen Sarı-lacivertli futbolcu Uğur Boral, "İnşallah Sevilla'yı eleyeceğiz ve bir üst tura çıkacağız. İlk maçı kendi sahamızda oynayacak olmamız avantaj sağlayacaktır. Şampiyonlar Ligi'nde onlardan daha yeni bir ekibiz. Kendi seyircimiz önünde çok iyi oynuyoruz. Bu avantajı değerlendirebiliriz. Rakibimizin bizden daha iyi olmadığını görebilmemiz açısından, ilk maçı burada oynamak avantaj olacaktır" ifadelerini kullandı.
Sevilla'nın son dönemde yakaladığı çıkışa dikkat çeken ve Arsenal'in de bulunduğu gruptan birinci çıktığını hatırlatan Uğur Boral, "Ancak diğer rakiplere baktığımız zaman hepsinin yıllardır neler yaptığını herkes görüyor. Çekenler iyi bir kura çektiklerini düşünmüşlerdir. Onları yenebilecek gücümüz var. İlk maçta iyi bir skorla avantaj elde edeceğimiz düşünüyorum" dedi.
Sarı-lacivertli futbolcu Selçuk Şahin ise, Sevilla'yı eleyerek turu geçeceklerine inandığını söyleyerek, "Bu saatten sonra kim çıkarsa çıksın güçlü takımdır. Rakibimiz de çıkış içinde. Ancak aynı çıkışı biz de gösteriyoruz Avrupa'da. Zor ve güzel maçlar olacağını düşünüyorum. İnşallah turu geçen biz oluruz" diye konuştu.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sevilla'dan kura yorumu
Sevilla Yönetim Kurulu Üyesi Manuel Vizcaino Fernandez, Fenerbahçe ile şanslarının eşit olduğunu söyledi. Kura sonrası Fenerbahçe Asbaşkanı Şekip Mosturoğlu ile bir araya gelen ve dostluk temennilerinde bulunan Vizcaino Fernandez, sarı lacivertli takım ile şansların eşit olduğunu söyledi.
Fernandez şöyle konuştu: "Fenerbahçe'nin çok fazla Brezilyalı futbolcusu var. Özellikle Roberto Carlos ve Alex bunlardan en tehlikelileri. Roberto Carlos'un İspanya'da çok başarılı olduğunu herkes biliyor zaten. Şanslarımızı yüzde 50 olarak görüyorum. Belki ikinci maçımızın İspanya'da oynanacak olması küçük bir avantaj olabilir. Ama ilk maçın zor geçeceğini biliyorum. Fenerbahçe iyi bir skor almak isteyecek. Şükrü Saracoğlu Stadı'nın atmosferini görmedim, ama iyi bir atmosfer olduğunu biliyorum."