Cesc Bazı arkadaşlar manyak gibi oynuyolar bu oyunu. Ben pek bulaşmak istemedim. 15-20 üyelik açanlar falan var.
RoBiNHo_I0 Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Bazı arkadaşlar manyak gibi oynuyolar bu oyunu. Ben pek bulaşmak istemedim. 15-20 üyelik açanlar falan var. :D 15-20 üyelik yapanlar abrtmışlar