Profesyonel Futbol Takımımız oyuncuları Samandıra Kamp Merkezi'nde bol hediye paketleriyle dolu bir şekilde Kurban Bayramı'nı karşıladı. Her yıl artık geleneksel bir şekilde Yılbaşı öncesi Başkanımız ve Yönetim kurulumuz ile Fenerium tarafından oyuncularımız ile teknik kadroya gönderilen hediye paketleri bu yıl Kurban bayramının Aralık ayının son günlerine denk gelmesi ve Noel dolayısı ile Samandıra Kamp merkezi'ne erken gönderildi. Birbirinden güzel hediye paketleriyle toplu olarak objektifimize poz veren oyuncularımız önce hediye paketlerini açtı, daha sonra da sahamızda oynayacağımız Trabzonspor maçının hazırlıkları için antrenmana çıktı. Başkanımız tarafından Samandıra'ya gönderilen hediye paketlerinin üzerine iliştirilmiş imzalı kartta ise şu not bulunuyordu. "Bayramınızı ve Yeni Yılınızı kutlar, Fenerbahçe Spor kulübüne yapmış olduğunuz katkılardan dolayı teşekkür ederim."
FENERBAHÇE SK