Merhaba Arkadaşlar...
Pes2008 çıkar çıkmaz edinmiş ve hemen bilgisayarımda oynamaya başlamıştım. Gerek grafik gerekse oynanabilirlikteki gelişmelerle (özellikle pes6 iğrenç olan aşırtma şutlar güzel) ve ayrıcar r1 ve l1 tuşarıyla yapılan yeni hareketlerle beyenimi topladı...
Ama geçenlerde kardeşimle pes2008 oynamak için playstation cafe ye gittiğimde şok oldum! Pes2008 menüsüne sahip olan oyun sadece editlenmiş pes6 gibi geldi... Ne o yüksek camera seçenekleri ne saha zeminini belirleme nede o güzel hareketler yoktu. Tabiki oynıyamadım pes2008 den sonra bıraktım geldim. Hatta sırf kardeşimle oynamak için internetten indirdim ama o da aynı çıktı... Merak ediyorum tüm pes2008 ps2 serileri bu halde mi? Çünkü o oyun bariz pes6, sadece transferler editlenmiş o kadar. Umarım cevap verebilecek arkadaşlar vardır. Teşekküler...