Takım arkadaşları, izne cumartesi günü oynayacakları Trabzon maçı sonrasında başlarken, cezalı Edu ve Lugano dünden itibaren tatile başladı bile.
20.12.2007
Takım arkadaşları, izne cumartesi günü oynayacakları Trabzon maçı sonrasında başlarken, cezalı Edu ve Lugano dünden itibaren tatile başladı bile. Daha önce, Gençlerbirliği maçında sarı kart görüp, cezalı duruma düştükleri için Trabzon’a karşı forma giyemeyecek olan ikilinin cuma gününe kadar takımla çalışacağı duyurulmasına karşın, aniden izin verilmesi şaşkınlık yarattı. Edu ve Lugano’nun Noel tatili için ülkelerine gittiği belirlendi.