Deniz'in yokluğunda formayı kapan Selçuk, "Çok özlemişim. Umarım artık bırakmam" derken, Avrupa için umut dolu sözler sarfetti.
20.12.2007
Deniz’in yokluğunda formayı kapan Selçuk, “Çok özlemişim. Umarım artık bırakmam” derken, Avrupa için umut dolu sözler sarfetti. Başarılı oyuncu, Şampiyonlar Ligi serüveniyle ilgili, “Geçen yıl sinyali verdik. Bu yıl tüm takımlarla kafa kafaya mücadele etmeyi öğrendik. Artık Avrupa bizi iyi tanıyor. Biz de iyi oynuyoruz. Takımlar arasında güç farkı da yok. Belki yıldız farkı vardır. Şahsen, 2. turda Barcelona’yı istemem. Aklımdan İngiliz takımları geçiyor. Mücadele edersek, bu işin üstesinden geliriz. 3 kulvarda da iddialıyız, çünkü iyi bir kadromuz var” dedi.
FANATİK