bana bakın boş yere mesaj yazmayın ilgisiz alakasız konuşmayın yorumda yapmayın acil dediysek yayınlıcaz heralde
hem bazı yamalar için aceleden ölürsünüz hemde neden acil kan mı lazım gibi gereksiz konuşuyosunuz sen guendez mesajın çoğalsın diemi yapıyosun bilmiorum ama her yere gereksiz gereksiz şeyler yazıyosun