veNev bak ne dicem 08 in forumlarına gel orda TSLnin formaları var yada şey yap pes 2008 in formaları var ya onları 07 nin templaerine aktar ben mesela o yöntemle Türkiye Turkuaz Formayı Yaptım
Vanquish Buyur genç,yalnız sana tavsiyem türkçene çeki düzen ver,zira yabancı dilimiz yok,elimizdekini de kaybetmeyelim ;)