belki pc nin ozellıklerınden dolayı olabılır cunku pes 08 de dusuk sisteme sahip olan bilgisayarlarda taraftarlar az gozukluyor.
yada dosya eksıktır.bence dosya eksık deıldır cunku stat dosyası eksık oldugunda o stadı secersen oyundan atıyor kıs dolumude eksık oldugunda oyundan atar dıye dusunuyorum