Sergio Ramos "FIRSATIM OLSAYDI, TÜRKİYE MİLLİ FUTBOL TAKIMI'NIN FORMASINI GİYMEK İSTERDİM" Da Silva Bobo, Beşiktaş'a transfer olmadan önce Brezilya Genç Milli Takımı'nda foma giydiğini belirtirken, "Sanırım artık Türkiye Milli Takımı'nda forma giyemeyeceğim. Ama imkanım olsaydı oynamak isterdim. Aurelio ve Nobre kendi bireysel seçimlerini kullandılar. Ben onlar hakkında yorum yapamam. Ben 20 Yaş Altı Brezilya Milli Takımı'nda forma giydim. Bu yüzden de Türkiye Milli Takımı'nda forma giyemem. Ama durum böyle olmasaydı oynamak isterdim" ifadelerini kullandı. Kaynak: DHA
Kokane Böyle forvetlerimizze bakinca sans bulabilirmiydi diye düsünyorum... Fatih Tekke, Nihat Kahveci, Ümit Karan, Halil Altintop (formuna girse Necati Ates). B Plandaki Gökhan Ünsal, Mehmet Yildiz,...
N.G. BARISH Nasil oynayamaz? Benim bildigim, bir futbolcu 21 Yas alti milli takimi oldukca istedigi Milli Takimda oynayabilir. Eger A Takimda forma giydiyse degistiremez. Ben isterdim, faydali olabilir, kritik anlarda ortaya cikan bir forvet.
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Böyle forvetlerimizze bakinca sans bulabilirmiydi diye düsünyorum... Fatih Tekke, Nihat Kahveci, Ümit Karan, Halil Altintop (formuna girse Necati Ates). B Plandaki Gökhan Ünsal, Mehmet Yildiz,... yetenekli olabilir ama onun gibi oyunculara sahibiz.