Merhaba arkadaşlar birçok problem buldum ve okudum ama benim sorunun çözümünü bulamadım.
P4 3200 GHZ işlemci
256 Mb Fx 5700 ekran kartı
512 mb ram
olan bir donanımım var.Oyunu kurdum,girdim menü gayet iyi çalışıyor müzikler güzel,bir hevesle oyunu açtım ama maç yapmak istediğimde görüntü gelmedi, açılmadı.Sonra çözünürlüğü 800*600 e aldım,800*600 low a aldım 1024*768 low a aldım ama bir türlü maç yapmaya giremedim...Sizce sorun nerde olabilir ? Yazılımsal bir çözümü var mı ?Maçlara girmek istiyorum ama Windows oyunu kapatıyor :(