d.guenduez Arkadaşlar benim FM 2008 de iş izni sorunum daha farklı.Oyuncular geliyor ancak şöyle bir yazı çıkıyor: Burada oyuncu Celtic te oynayamaz ama kiralanabilir yazıyor bunu nasıl düzeltip oyuncumu kullanabilirim?
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: Endurance İş izni çıkmamış ki. Ama kontrat imzaladı forma numarası verdim , nasıl izin çıkacak peki?
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: Endurance Diğer konuya mesaj yazmayalım o zaman, burdan çözelim sorunu. Peki tamam oradan normal kariyer hikayeme devam ediyorum :)
Venom Yolla kiraya, başka bir şansın yok. Registration yapman gerektiğinde yapamazsın, şimdilik forma numarası verebilirsin. Çıkar seneye çalışma izinleri. Pilot takımlarına gönder.
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: Endurance Yolla kiraya, başka bir şansın yok. Registration yapman gerektiğinde yapamazsın, şimdilik forma numarası verebilirsin. Çıkar seneye çalışma izinleri. Pilot takımlarına gönder. Tek çare bu ama transfer sezonu bitti artık devre arasında yapıcam bunu şimdi yedek kadro bölümüne attım hepsini:(