O gemiye dürübünLe bakacaksın ve uçakLar geLip patLatacak dostum, fakat gemiden biraz uzakLaşarak yap bunu, keza üstündeyken hedef aLamıyorsun biraz uzakLaş hangarLarın birinin yanına git meseLa oradan B iLe dürbüne bas ordan kitLen ve bombaLanmayı seyret, hemen sonrasında çatışmaya da hazırLıkLı oL:)