Steven Arkadaşlar, Öncelikle Merhaba, Ben Bişey Farkettim Siz Farkettiniz mi ? Bilmem Karşı Takımın Oyuncuları Size Foul Yapınca (Z,X) İkisinden Birine BasılıncaHızlı Frikik Kullanılıyor:)
Stefan Fredrik :) :) :) bu şekilde hızlı davranarak sadece 1 gol atabildim pek işe yaramıyor yani gidip karsı takıma atmıyorsa iyidir
Micrope Harbidende baya geri kalmışsın yani :) Nasıl farketmeyelim, zaten hızlı frikik diye yazıyor, o yazılardan öğrendik şimdide uyguluyoruz. Farketmeyen yoktur heralde :D Varsada bir gözlerine baktırmasını tavsiye ederim :)