d.guenduez 1)Puan Durumu: 2)Kroos 19 A takımında çünkü daha çok genç ve o mevkide çok adamım var 3)Transfer dönemi bitti ve tek forvete döndüm :)
BlackMoney lig 33 hafta deil mi? ve sen 2.licik için yarışıyosun bi de dimi(moralin bozulmasın sakın şimdi olmazsa seneye olur)
d.guenduez 31.Hafta: Scottish Cup 1/2 Final : Rangers-Celtic @YoungCity_BlackMoney: Tam olarak kaç hafta bilmiyorum ama Rangers Şampiyon zaten belliydi bi ara çok düştü formum ama Rangers seneye BİTECEK :D :D (bu sene yapılanma senesiydi gene söylüyorum!)
d.guenduez Scottish Cup 1/2 Final: 32.Hafta: 33.Hafta: Arkadaşlar 33.Haftadan sonra Champions Group diye bir şey başlıyor ilk 6 ya girenler katılıyor ama lig gibi devam ediyor kısaca pek bişey anlamadım :D CG 1:
d.guenduez **Arkadaşlar Save Dosyam Bozuldu Oyunumun Korsan olması yüzünden Konumu silin lütfen kısmet değilmiş NAPALIM...**
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Oyunun korsan olmasından niye bozulsun ki? TAKILDI ! :( VE BİLGİSAYAR DONDU !
akakce http://imageshack.us>http://img144.imageshack.us/img144/7263/balanglm9.jpg border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: tarikyazici Orjinal Mesajı Yazan: tarikyazici Orjinal Mesajı Yazan: tarikyazici http://img144.imageshack.us/my.php?image=balanglm9.jpg bunları buraya niye gönderdin:)ayrıca sürekli flood yapıyorsun:)
RetRo_80 ne iyi gitmesi be o kadar transfer yapmışsın ben celticin başkanı olsam şampiyon olamadığın an seni kovardım birader kimi bulduysan almışsın ilhan manzısı bitiricilik 15 diye aldım diyosun bende bitiricilik 18 olan serkan çalık var 20 maçta tek golü yok adamın özeliğe göre değil gözlemcilerin verdiği yıldıza göre adam alınır bunu bilmeden bu oyunu oynarsan başarı sağlayamazsın!!!
d.guenduez Orjinal Mesajı Yazan: deniz26eses ne iyi gitmesi be o kadar transfer yapmışsın ben celticin başkanı olsam şampiyon olamadığın an seni kovardım birader kimi bulduysan almışsın ilhan manzısı bitiricilik 15 diye aldım diyosun bende bitiricilik 18 olan serkan çalık var 20 maçta tek golü yok adamın özeliğe göre değil gözlemcilerin verdiği yıldıza göre adam alınır bunu bilmeden bu oyunu oynarsan başarı sağlayamazsın!!! Sana ne ki transfer politikamdan adamı seviyorum aldım sanane İstediğimi alırım kimseye sormam ayrıca...