Orjinal Mesajı Yazan: ozankaraman
kardeş ya bu olmuyo masaüstüne çıkaramadım (yaptıklarım silinmiş) anlamadım ya dosyayıda sildim niye kopyalanmıyo
dosyayı indir zipten çıkar masaüsütne sonra ggs yi aç solda en üstte file var orayı tıkla open de konaminin klasörüne git bilg/c:/prog files/konami/pes 8/img/den cv_1.imgyi aç çıkan soruya ewet de sonra klasördeki noları aynen ggsye importla.

Mesela unnamed-183.onun üzerine gel sağ tıkla.şekildeik gibi import de ve masa üstündeki unnamed-183ü göster tamam de.Hepsini sıra sıra aynen yap bittiğindede çık ve direk oyuna gir dostum.O ozman oluyor.;)