arkadaşlar ben pes 2008 ripli indirdim spiker var taraftar sesleri yok taraftar ses yamalarını yüklemek istiyorum fakat ben de hiç bir .adx dosyası yok (örneğin unnamed_239.adx) taraftar seslerini nasıl yükleyebilirim lütfen yardım!!! (umarım konuyu yanlış açmamışımdır:D:D)