scream07 bjk nin topu güzel olmuş fb nin de topunu istiom geregini talep ederim:) turkuaz forma dahil tüm formaları isterizzz aynı gercekteki gibi olursa ii olur...:o
esadowic s.a beyler ben siteye yeni kayıt oldum.bazılarınız belki beni tanıyabilir formalarımdan.fifa 08 ilk formamı yaptım ve size yolluyorum.içinde fenerbahçenin tüm formaları vardır.kaleci forması hariç.http://rapidshare.com/files/78064405/FIFA08-Fenerbahce_2008_Kits_Pack.rarbuyrun güle güle kullanın.lütfen emğe saygı ve alıntı yapılamaz.
esadowic istek üzerine formaları yaptık kimse yorum yazmıo.bu kadar formaları yapmama karşılık bi yorumu çok görmeyin.
yeom58 ÇOK SAOL KARDEŞ SORUM VAR AMA KISA FİFA 2007 DE FENERBAHÇE GOL ATINCA KENDİ SESLERİ ÇIKIYORYA ONU FIFA 2008 UYARLANMIŞI ÇIKACAKMI ÇIKARSA HABER VEREBİLİRMİSİNİZ ŞİMDEDEN ÇOK TŞK EDERİM BÖYLE İYİ NİYETLİ İNSAN ÇOK OLUNCA EMEKLERİNİ BOŞA HARCAMIYORLAR SAOL GENE TŞK EDERİM YEOM JANK İSTANBUL
mustix_1907 KARDEŞ CREATİON MASTER 08 İ YÜKLEDİM ELİMDE FENERİN FORMALARI PNG DOSYASI OLARAKTA BULUNUYO. ŞİMDİ NE YAPACAIM. BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRM
mustix_1907 ACİL CEVAP İSTİYORUM LÜTFEN !!!!!!! CREATİON MASTER VE RAR DOSYASI ELİMDE WAR ACİL CEVAP İSTİYORUM LÜTFEN !!!!!!! CREATİON MASTER VE RAR DOSYASI ELİMDE WAR ŞİMDİ NE YAPCAM